מרק אירי קלאסי, עשיר ומנחם, שמוכן בקלות מציר ירקות, תפוחי אדמה וכרישה.
אין כמו מרק חם, מנחם ומשביע…

למנה אחת:
2 כפיות חמאה
1 כוס כרישה (החלק הלבן והירוק הבהיר בלבד), פרוסה דק
תפוח אדמה בינוי, קלוף וחתוך לקוביות
1.5 כוסות ציר ירקות
1/4 כפית מלח
1/8 כפית פלפל שחור גרוס
לקישוט ותוספת טעם:
כף עירית קצוצה
למנה אחת:
1 כף חמאה
1.5 כוסות כרישה פרוסה
תפוח אדמה גדול
2 כוסות ציר ירקות
1/3 כפית מלח
1/8 כפית פלפל
לקישוט:
כף עירית קצוצה
מחממים מראש את מיכל המזון: ממלאים מים רותחים, סוגרים וממתינים.

ממיסים חמאה בסיר על אש בינונית. מוסיפים כרישה ומטגנים כ-5 דקות עד שהיא מתרככת.

מוסיפים תפוחי אדמה וציר ירקות, מביאים לרתיחה ואז מבשלים על אש נמוכה כ-15 דקות עד ריכוך.

טוחנים למרק חלק בעזרת בלנדר מוט / בלנדר. מתבלים במלח ופלפל ומביאים לרתיחה עדינה.

מרוקנים את המים מהמיכל וממלאים במרק עד כ-1 ס״מ מתחת לשפה. סוגרים היטב.

ניתן לשמור עד 6 שעות.

לפני ההגשה – מוסיפים עירית קצוצה.

בתיאבון 💛